Hírek   |   Bemutatkozunk   |   Dolgozunk   |   Segítünk   |   Blogozunk   |   Regisztráció
 








Legfrissebb hírek

Óvatosan spóroljunk!
Megspórolt spórolás Válság idején mindenki más-más spórolási módszert tart követendőnek. Kinek a munkaerő átszervezés, kinek a reklámköltségek vagy az energiafelhasználás csökkentése okoz könnyebbséget. Cikkünk azokat a kényes területeket tekinti ... Részletek

Vigyázat ! Csalók !
Óvatosan a neten: milliókat bukhatunk! Megduplázta a számítógépes banki csalások által okozott károkat Angliában a leütés figyelő szoftverek megjelenése. A bankkártyákkal kapcsolatos visszaélések az előző évben több mint hatszáz ... Részletek

Cégautót ingyen?
A devizahitelek törlesztőrészleteinek emelkedése miatt az internetet ellepték a használt autókat kínáló hirdetések. A tulajdonosok többsége nulla forintért szabadulna járgányától (sőt, van aki fizetne is a vevőnek!), a ... Részletek


Marketing együttműködés



A marketing csak felesleges pénzpocsékolás!...mondja a sikertelen vállalkozó.

Marketing nélkül már sehol sem lennék!...tromfol rá az átlagos vállalkozó.

A sikeres vállalkozó csak mosolyog a fenti párbajon.
Ő már tudja, hogy ha a marketing öncélúan csak lóg a levegőben, vagy néha csak bele-belekapunk, akkor tényleg nem ér semmit.
Azt is tudja, hogy az egyedül használt sete-suta marketingeszközök milyen óriási erővé tudnak válni, ha a partner vállalkozások összefognak, együttműködve megsokszorozzák erőiket, vevőiket.

Alapítványunk jelentős segítséget kíván nyújtani a partner-marketing eszközeit napi szinten használóknak, az internetnek, ennek a ma még szinte felmérhetetlen lehetőségeket elénk táró marketing-médiumnak a nagyon eredményes alkalmazásában.

Ezzel foglalkozunk az alábbiakban.

Lássunk először egy határozott véleményt.

A Marmin Consulting Kft honlapján olvasható:



A VÁLLALKOZÁSOK VEZETŐI JÓ SZAKEMBEREK.
TÖBBSÉGÜK NEM ÉRT A MARKETINGHEZ!

LEHET MARKETING NÉLKÜL ÉLNI? IGEN, DE NEM ÉRDEMES!
VAN MEGRENDELÉSED? AZT HISZED MINDIG LESZ?

A vállalkozók nagy része azt hiszi, tudja mi kell a vevőinek! Valójában csak részben van igaza, mert a forgalom alapján ítél.

Néhány példa:
1. Grillsütőt vásárol a vevő. Ez látszólagos, mert a vevő a jól átsült hús ízét, illatát és a közös étkezések kellemes hangulatát vásárolja meg.
2. Ha egy cég modern fénymásoló gépet vásárol, az időmegtakarítást vásárolja meg, azt hogy nem kell várakoznia a gép mellett sokáig a másolatok elkészítésére.

A vállalkozók gyakran még a konkurencia kínálatát sem ismerik! "Mindenkinek" akarnak értékesíteni, nincs célpiacuk!

Ez nagy hiba!

Ma már nem jellemző a tömegmarketing! Eladni nem mindenkinek lehet!

A vevők okosabbak, képzettebbek mint régen, ezért a hangsúly a személyes, a kapcsolatmarketingen van! Ez gyakran egyáltalán nem pénzkérdés!

A vevőismeret és vevőérték tisztelete, figyelembevétele a kapcsolat kulcsai!

A vállalkozók többsége azt hiszi az ár a legfontosabb! Persze, hogy fontos, de ez lenne a legfontosabb? Aligha! A minőség és a kapcsolat az a két tényező, ami emeli vagy lehúzza az üzleti eredményeket!

A tőkenélküliség jellemzi a magyar vállalkozásokat, ezért hitelre van szükségük, ami manapság drága és nehezen lehet hozzájutni!

A bankok óvatosak, marketing és üzleti tervet kérnek, és a vállalkozók – legalábbis nagy részük - ezt nem tudják elkészíteni! Marketing szakemberekre lenne szükségük, de a vállalkozások általában még egy piackutatást sem tudnak kifizetni! Ez jellemzi a kis és középvállalkozásokat és a rengeteg kreatív ötlet, amihez pénz kellene!

A vállalkozók jellemzően új utakon, a saját útjukon járnak, de az új utakhoz általában nem tartoznak nagy piacok. A piaci lehetőségek figyelembevétele mellett megoldást kínálunk Önnek!

Megismertetjük a legmodernebb piackutatási módszerekkel és a marketingterv készítésében is segítünk.

Marketing tanácsadást is biztosítunk, ami óradíjas! Az első órát ingyen adjuk! Ön összefoghat a barátaival, akikkel osztozni akar a sikerben! Használja fel minél hamarabb ezt a lehetőséget!

A PIAC NEM JÖN HÁZHOZ, A VÁLLALKOZÓNAK KELL MEGTEREMTENI A PIACOT IS!

TANÁCSADÓK:
Dr. Anwar Musztafa főiskolai tanszékvezető, ENSZ szakértő. Szakterületei: marketing, innováció, minőségügy.

Dr. Tóth Antal főiskolai tanár. Szakterületei: marketing, controlling, innováció, minőségügy.

Lukács Béla cégvezető. Szakterületei: marketing, innováció, minőségügy, moderáció, biztosítási üzemgazdaságtan, értékesítés, vezetés.

Jung Tibor cégvezető. Szakterületei: humánpolitika, vezetés, villamosságtan.